floorvuurboom.reismee.nl

OPROEP!!

Lieve allemaal,

Gisteren hebben andere vrijwilligers en ik een gesprek gehad met de directrice van Remar, het weeshuis waar ik werk. De kinderen in Remar hebben in principe best veel spullen om te spelen, maar ze hebben heel weinig voor educatie en er zijn ook niet veel stoelen. Omdat wij de kinderen graag een kans willen gevenop goede schoolspullen zodat zij naar school kunnen gaan, hun huiswerk kunnen doen en verschillendevakken kunnen leren, roep ik hierbij iedereen op een donatie te doen!

Van de opbrengst willen wij schoolspullen en stoelen voor de kinderen van Remar kopen. Een kleine donatie is al heel fijn want hier in Peru zijn deze spullen goedkoper dan in Nederland. De donatieskunnen gestort wordenop mijn rekening: 325531226 (rabobank, Floor Vuurboom, Terschelling), en ik zal zorgen dat het goed wordt besteed!

Begin volgende week hopen we te gaan shoppen, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Alvast heel erg bedankt!

Liefs Floor

Reacties

Reacties

Ada (Mam)

Hallo Floor, zoals beloofd, heb m,n donatie naar je overgemaakt.

Dikke zoen

Rins

Heej lieve meis...
Volg je avonturen nog steeds met veel plezier... Heb het super druk met school, werk en het huis. Maar zal vrijdag even een donatie naar je overmaken....
Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en zulk goed werk doet. You go girl!!!!

Als je terug bent gaan we wijntje doen met de miepen om lekker bij te kletsen.....

Dikke kuzzz Rinske

caro

Als je terug bent mag ik dan meekijken aan de binnenkant van je ogen-dicht-uitzicht......Lieve Floor, ik verheug me nu al op de-rest-van-het-jaar-reisverhalen en fotooooos, Jij heerlijke globetrotter EN wereldverbeteraar! liefs&knuf xxxcaro

Koen

Hallo Floor,

Bij het googlen op Cuzco en Remar vond ik jouw weblog. Ik heb twee jaar geleden zelf gewerkt bij Remar, dus ik vond het erg boeiend om te lezen hoe het er nu aan toegaat. Jammer dat er geen stijgende lijn in zit en dat jullie tegen dezelfde hobbels (Jeanette, parasieten, etc) aanlopen als wij destijds. Desondanks is het nuttig werk, anders kijkt er helemaal niemand naar de kinderen om.

Pas op dat je je niet als Sinterklaas laat gebruiken. Jullie komen daar om te helpen en niet om geld te brengen. Jeanette probeert bij iedere groep vrijwilligers met een nieuw verhaal aan geld of spullen te komen, waarvan het maar de vraag is of het goed wordt besteed (schriften zijn natuurlijk wel een nuttige donatie).

Als je het leuk vind, dan kun je mijn ervaringen hier nalezen: http://carolaenkoen.shareyourstory.nl/

Veel plezier en succes daar in Cusco. Groeten,

Koen

Ko

Je mag trots zijn op jezelf , dat het huisje er nu is!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!