floorvuurboom.reismee.nl

Een eigen huis... :)

Het huis staat!!!!

Laughing

Het heeft even geduurd, maar er staat een pracht van een huis voor Bevly, Thapelo en hun familie. Gisteren ontvingen we foto's van Ellanie, die zal ik zo toevoegen.

Ellanie gaat nog gordijnen regelen en ze kon ook wat meubelen regelen zoals bedden en keukenspul zodat het huis ook een beetje ingericht kan worden. Fantastisch nieuws na een boel geduld!

Afgelopen maandag zijn Astrid en ik bij 'Het Andere Reizen' geweest, dat was erg leuk en gezellig. Binnenkort gaan Astrid en ik skypen met Ellanie en kunnen we kijken wat we nog over hebben van het budget en watvoor doel we daarvoor kunnen vinden. Via Judith(Het Andere Reizen) krijgen we ook nog een bedrag, van een lagere school van een tante van haar die geld voor ons hebben ingezameld. Er kan dus nog genoeg uit voortkomen!

Tot gauw!

Liefs Floor

Reacties

Reacties

Agneta

He Floor!

Geduld is een schone zaak! Maar het ziet er goed uit en ik denk dat de gordijntjes wonderen gaan doen. Leuk om te zien en chapeau!

X agneet

Khalid

Hé Floor,

Een oude bekende hier. ik zie dat je nog steeds actief bent op reismee. Tof! :D Owh, en veel succes met het nieuwe huis. Hopelijk op een plek onder de zon, haha.

Groet, Khalid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!