floorvuurboom.reismee.nl

Veilig in Bangkok!

Lieve allemaal,

Hier even een snel berichtje dat ik veilig ben aangekomen in bangkok. Wat een grote, snelle en bruisende stad is dat! Toen ik aankwam vrijdagavond had ik algauw Alex gevonden en toen hebben we een bus genomen naar de buurt waar we heen wilden. Daar aangekomen een guesthouse gevonden voor de eerste nacht. We waren beide kapot, dus snel gaan slapen.

De volgende dag (zaterdag) verhuisd naar een goedkoper en leuker guesthouse en daar ontbeten. We konden daar ook ons visum voor Cambodja regelen, die ligt maandagavond voor ons klaar. Aanstaande dinsdagochtend heel vroeg vertrekken we dan met de bus naar Cambodja; Siem Reap. Verder hebben we de stad een beetje verkend, we wilden naar het nationale museum, maar dat kwam niet helemaal door bij de chauffeu... ;) de TukTukbracht ons naar de andere kant van de stad; hetBangkok Cultural Art Center, ook leuk. Daar rondgewandeld en toen naar Thompson's house, een Engelse man die in 1906 is geboren en later in Thailand is gaan wonen en veel voor het land heeft gedaan. In 1967 is hij spoorloos verdwenen en niemand weet wat er is gebeurd. Zijn huis is nu een bezienswaardigheid, erg leuk te bezoeken.Daarna met de watertaxi weer naar onze buurt(Alexmoest de hele reis bukken) en bij elke brug ging het dak naar beneden waardoor Alex nog meer klem stond.Daarna langs het Kings Palace gelopen, langs het park en toen wat gegeten en gedronken en het bed in geploft.

Vandaag is het plan wel daadwerkelijk naar het nationale museum te gaan, dus beslopten te gaan lopen, dan hebben we de meeste kans er ook echt te komen.

Dat was het voor nu, internet is erg traag dus foto's is een no-go helaas!

Tot gauw!

Liefs Floor

gerben en renate

Ha Floor,
Leuk het allemaal weer te volgen. Voor ons zijn de foto's van Bangkok natuurlijk een leuke herkenning. Veel plezier nog! Liefs Gerben en Renate

Jorinde

Lieffie skattie!!!

Ik ben maar jaloers... jij reizertje ;) Hier alles prima, druk met de studie, werk en dingen... whahaha en die mail he, die vertel ik je gewoon snel!!! Whahaha volgens mij gaat dat nog sneller :p

Zoenen!!!

lian

Heeee lieverd!
hoe ist met je? heb even weer bijgelezen/bijgekeken, zooo wat ziet dat er weer fantastisch uit zeg echt top :D idd heus niet jaloersmakend ;) hahaha! Dus nu met Alex ipv Bleeker, wel even iets anders of niet? haha. En je komt alweer bijna terug!! Das super kunnen we weer lekker bijkletsen onder het genot van een lekker wijntje/cappucino etc etc. Lijkt me werkelijk waar een fantastisch plan!! Lieverd, geniet er nog even lekker van en tot snel!! dikke kus

Marlies

have fun in Bangkok!!!!!!!!!
Kussss

Sandy

FLLOOORRRR!!

Ben je het al zat? je mag best weer terug komen hoor hahaha .....

Heb je het gezellig met Alex? zal die vast vaker last van hebben dat hij ergens te lang voor is hahah.

Geniet nog lekker van je laatste maand en dan hoop ik je net als vorige keer weer op te komen halen .... en waag het niet te bruin te zijn dan steek ik zo af op de kerstfoto's hahahah

genietse!!

dikke zoen

marlien

Hai Floor, nannie had van je moeder vanavond je site doorgekregen dus we hebben 't meteen allemaal doorgelezen en bekeken!
Klinkt erg goed allemaal..:D
Nog heel veel plezier geniet ervan en schijf nog maar mooie verhalen want het is leuk om te volgen!
groetjes marlien en nannie