floorvuurboom.reismee.nl

Australian stamp in my passport!

Howdy!

Hier even een berichtje vanuit Australia! Wat een verschil; rechtstreeks vanuit de hete. zomerse kampung in Surabayanaar de lente in Perth!

Ik ben dinsdagochtend 06:30 vertrokken vanuit Surabaya en kwam 16:45 aan op het vliegveld in Perth, waar Bleeker samen met Jeffrey, Lesley en Wade mij op kwamen halen. Het weer is hier heerlijk, zo rond de 25 graden, niet te heet, niet te koud. Alleen in de avond koelt het nog wel af dus dan is een vest een goed idee. Wezijn naar het huis van de gebroeders Beveridge gegaan (Jeff en Les) waar we wat hebben gedronken en gegeten en vervolgensde taxi hebben genomen naar ons appartement aan de haven en het strand. Weer even wat anders dan een matrasje op de grond!

Volgende dag rustig wakker geworden, ontbijtje gescoord in de zon, over het strand geslenterd en daarna het centrum van Perth ingegaan. Kleren voor Bleeker geshopt (dat gaat veel snellerdan wanneer ikop strooptocht ga) en het centrum verkend.Een druk en gezellig centrum waar veel straattheater aande gang is, erg leuk om te zien. Tegen 16:00 werden we opgepikt door de gebroeders Beveridge voor een drankje en een hapje in de loungetent 'Brisbane' waar nog meer collega's/vrienden van Bleeker kwamen, al met al een gezellige groep en een gezellige avond.

Gisteren het Kingspark bezocht, waar een looppad was die ongeveer net zo hoog lag als de boomtoppen. Van daarhad je een prachtig uitzicht over Perth, met een evenmooi weertje erbij. Na de wandelingwerden wijgedropt waar we wat boodschappen konden doen, de gebroeders Beveridge moestenhet zwembad schoonmaken, de zomer komt er immersweer aan...

Vandaag kwam het rijbewijs van Bleeker binnen (waarvoor dank!! ;)zodat we een auto konden huren om een paar dagen rondom Perth dingen te verkennen. En wat voorauto, een knalrode mini cooper.. ;) Maar dat vonden de heren wel passen bij de pink phone van Bleeker (die hij zelf heeft uigekozen, tot groot vermaak van de rest), kortom het plaatje was compleet. Met de Mini Copper naar Freemantle gereden (met de harleyboys leading the way) waar een bijeenkomst was van het bedrijf waar Bleeker voor werkt. Veel nieuwe gezichten,nieuwe namen te onthouden en leuke gesprekken. Daarna weer terug gereden en duik nu hetbed in!

Next time, more to gossip! ;)

Liefs Droopy&Dancingqueen

p.s Sorry Ko, zoals je ziet heefthij zijn sik nog wel... ben er een beetje aan gewend geraakt den ik ;) Geef aan joude eer als we terug in Nederland zijn!

Nienke

Wat voor oude foto heb jij ons gestuurd, nozem? Nu wanneer je terug komt gaat de sik eraf, dus maak je borst maar nat. mooie foto's van Australië, zou daaar best wel eens een kijkje willen nemen. Floor hou je het nog een beetje uit met die zoon van mij? Laat je niet op je kop zitten hoor. Groetjes en liefs Nienke

Ko

Als ik zijn sik eraf haal, doe ik dat samen met jou. Geniet vooralsnog van " down under " en van mijn zoon.

Ko

bas

he fleurig leuk verhaal en leuke foto,s zo te zien is het lekker warm daar,geniet er maar lekker van en have fun gr bas en mo en kids tjuus