floorvuurboom.reismee.nl

Welcome to Surabaya!

Selamat Malam!

Hier zit ik dan, in het huis van Anez middenin de grote en hete stad genaamd Surabayaop oost-Java. In Singapore heb ik een bus genomen naar het vliegveld, ingecheckt en binnen notime zat ik alweer in de lucht. Je went toch een beetje aan het vliegen. In het vliegtuig zat ik naast Sandra, een vrouw uit Indonesië die in Sydney woont. Hele rit zitten kletsen, erg gezellig. Ze had haar jongste dochter mee die met open ogen naar mijn zak snoep keek (die had ik van Astrid gekregen op Schiphol, leuke verrassing dat ze daar stond!) dus die heb ik aan haar gegeven omdat het einde Rammadan was en zij dat gingen vieren in Malang (iets verder zuid van Surabaya). Eenmaal aangekomen visa on arrival gekocht, en vlot door de douane met mijn outward ticket, toch weer blij dat ik wel geboekt heb! Al snel mijn tas gevonden en Anez was daar om me op te pikken. Op de motorbike door Surabaya gescheurt naar zijn huis. Een piepklein huisje, oud en tussen alle andere huisjes gepropt, maar meer dan dit heb je niet nodig.

Ik ga nu even een hapje eten met Anez, even dingen doorspreken die ik hier kan doen en hoe lang ik hier blijf. Ben benieuwd!

Tot gauw!

Liefs Floor

Reacties

Reacties

Agneta

Volg je verhalen weer helemaal meid. Leuk leuk! dikke tuut uit het mooie friesland:)

Hennie en Ineke

Lieve Floor, fijn dat je veilig en wel bent aangekomen in Surabaya. Wat hebben we het leuk gehad op Terschelling met pa en ma Bleeker. Ook erg leuk dat we jou hebben ontmoet en we hebben duidelijk gezien wat liefde doet met Bleeker :-) Wij zullen je vanuit Alkmaar volgen. Succes en sterkte met het werk dat je gaat verrichten daar. Liefs en groetjes Hennie en Ineke xxx

Lizzy

Lieve Floor!
ik hoop dat je weer zo gaat genieten als de vorige keren!
Stoer ben je!
(k) Liz

Sandy

Lieve Floor,
Fijn dat je weer goed bent aangekomen. Mis je nu al hoor :D ik hoop binnenkort een keer me je te skypen. Ben benieuwd hoe je het deze keer gaat hebben.
Heel erg genieten weer....... had ik al gezegt dat ik jaloers ben? NEE ...Floor ik ben jaloers dat je weer een aantal mooie landen gaat bezoeken.
heel veel plezier! tot je volgende verhaal maar weer :D

Dikke zoen

bas

he fleurig ,leuk verhaal goeie vlucht het kan niet meer stuk ga lekker genieten en maak er een mooie tijd van gr x bassie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!