floorvuurboom.reismee.nl

Veilig aangekomen!

Hallo vanuit Singapore!

Na een vlucht van 12 uur, vandaag 10:00 Nederlandse tijd (17:00 tijd in Singapore) aangekomen in Singapore. De familie Tan kwamen me heel lief ophalen, erg leuk hen weer te zien, maar zo vreemd weer bij hun te slapen zonder mijn lieve broertje!

Frown

Eenmaal aangekomen in huis evenrustig aan gedaan en de slippers uit de tas gehaald, die kunnen wel weer aan met een graadje of 30! Daarna hebben Fan en Joseph me meegenomen naar eenopen air eetplein (waar Niek en ikeerder met hun hadden gegeten) en heb ik mijn eerstemalariapil weer gehad, die heb ik nou niet bepaald gemist afgelopen tijd.

Wink

Oh en speciaal voor Lila; ik heb een heerlijke noodleschotel gehad met sojabonensaus en seafood! Erg goed te doen!

Na weer zo gezellig samen te hebben gegeten, thuis het internet op en gespeurd naar een vliegticket weer uit Indonesi'e (richting Australi'e) omdat ik anders geen 30 dagen visum krijg daar ter plekke. Ik zou eerst de gok nemen omdat ik niet niet precies weet wanneer Bleeker in Australi'e (ja de puntjes doen het hier weer niet, herkenbaar heNiek) kan zijn, maar na overleg met de familieTan en de douane toch maar een outwardticket geboektop 20 oktober. Mocht ik binnenkort het leuke bericht krijgen dat Bleeker wel eerder dan 20 oktober vrij is dan verander ik het ticket daar in Surabaya naar een vroegere datum. Nu heb ik het gehannes bij aankomst in Surabaya morgen tenminste niet (hoop ik). Ik vlieg morgenmiddag om 15:35 (09:35 Nederlandse tijd) en kom daar aan om 17:00 (11:00 Nederlandse tijd). Anez Monica komt me ophalen en bij hem en zijn familie mag ik ook slapen de tijd dat ik daar ben. Gelijk maar even kijken hoe dat zit met het vrijwilligerswerk aangezien het niet echt georganiseerd is. We will see!

Het is hier nu bijna 23:00 dus ik ga mijn stapelbed in (ik ga onder slapen Niek

Wink
) want ben best kapot van de vlucht!

Tot gauw!

Liefs Floor

Reacties

Reacties

ilona kuys

hallo floor
fijn dat je goed aangekomen bent in singapore.ik vond het leuk op terschelling,en ook jou te hebben leren kennen.wens je verder nog veel plezier,met bleeker,als jullie naar australie gaan. Gr.uit alkmaar

xxxxxx ilona

Bleeker

Lekker is dat.... zit ik in dezelfde stad als jou, heb ik je nog steeds niet gezien.

Zie je zo snel mogelijk (hopelijk sneller dan jij verwacht)

Astrid

Hé lieve Floor,

Volgens mij zit je al weer helemaal middenin het reisgebeuren! Erg leuk om te weten dat mijn snoepjes goed terecht zijn gekomen, ha ha! Geniet er lekker van meissie! Dikke kus Astrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!