floorvuurboom.reismee.nl

Daar gaan we weer! :)

Het is alweer bijna zover, ik ga bijna op reis!

Zondagavond 21:30 stap ik op het vliegtuig, weer richting Azië. Ik slaap eerst een nachtje bij de familie Tan in Singapore en een dag later vlieg ik naar Surabaya, Java. Ik blijf daar waarschijnlijk(en omstreken) 3 weken tot een maand. Ik ga daar mensen helpen die met straat- en weeskinderen werken, weer een soort vrijwilligerswerk dus alleen dit keer niet via een organisatie.

Rond 20 oktober vlieg ik naar Australië waar ik met Bleeker een maand ga rondreizen en 20 november vlieg ik vervolgens naar Bangkok waar ik Alex ontmoet. Van daar gaan we door Cambodja, Laos en Vietnam reizen!

19 december vlieg ik weer vanaf Singapore naar huis waar ik 20 december aankom.

Jullie kunnen mijn verhalen bijhouden via deze site!

Liefs Floor

Reacties

Reacties

Klaas de Jonge

Hey Floor, globetrotter!

Ik wens je heel veel succes en heel veel plezier!

Groet'n,
Klaas

Femke

Ah nee, ga je nu alweer?!!! Je begrijpt ik ben gewoon heel jaloers! Australie is echt super leuk. Ik ga je volgen.

X
Femke

Khalid

Ha, Floor.

Ik wens je veel plezier op je reis!

Groetjes Khalid

Pascal

He Floor,

Je hebt de smaak te pakken..... leuk hoor... ik volg de fotos en verhalen echt wel weer........

xx

Agneta

En als ik nou niet wil dat je gaat...haha nee hoor meid...GENIET er van het is je dubbel en dwars van n harte gegund!!!! Dikke tuut!!!!XXXX

Marjanne

Hey Lief,

Heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier :D
Geniet ervan!!! Ik ga je zeker weten weer volgen ;)

Liefs,
Marjanne

lila

En deze keer WEL heel goed beschrijven wat je eet!!!
You go girl!

marlies

Lieve & dappere Floor,

Dat leest weer enorm lekker weg... en jij bent degene die dit daadwerkelijk allemaal gaat ondernemen; WHAUW wat een groot avontuur!!! Het wordt vast weer een hele bijzondere belevenis! Wens je al het goeds en moois op je pad....geniet er vol van! Ik blijf je volgen, leuk! Enne..fijn om je weer gezien en gesproken te hebben met Rock & Roll..ben trots op je! Veel liefs, Marlies X

bas

lief coronamaatje van me ik wens je bij deze heeeeelllll veeeeellll plezier toe ga lekker genieten en dingen doen die je graag wilt doen en we volgen je verhalen ,voor mij zal dat alleen in het wk wezen,maar ik zal er aan denken samen met mijn rose olifant en ik zal mijn masker af doen!!!! HAVE FUN EN TOT GAUW LIEFS BASSIE

Vinckie

Hey lovely, take care - goede reizen - en geniet. Tot gauw!!! x

Karin

Ej, wat lees ik nou, ga je echt weer weg. Ik wist dat er plannen waren maar ik wist niet dat je ze al allemaal gerealiseerd had... Chica, geniet ervan en ik kijk uit naar je verhalen!

frida

Hee meissie! heeel veel plezier weer! ben jaloers op je! kwist helemaal niet dat er nog mensen uit nederland gaan overkomen om met je te reizen! kga je verhalen bijhouden en aan je denken!
heeel veel plezier! mucho cariño,
frida

marjolein

Ha die floor, ik hoop dat jou reis beter verloopt dan die van mij, want ik ben al weer thuis. Mijn rugzak werd te zwaar. Ik had 21 kg met eten en drinken. niet te verplaatsen. Maar de 2 dagen dat ik rondtrok waren geweldig mooi, aardige mensen. Ga een nieuw plan maken! Ik ga dus nu lekker jouw trip volgen, voelt ook als op reis. lfs mar

Jorinde

Mn liefste schatje!!!

Heeeeeeeeeeele goeie vlucht, goeie tijd en genieten!!!
Ga je mega missen :'( Sorry dak je gister niet meer heb gezien maar ik heb, als uitzondering op iedereen in het hele pension, mijn wekker niet gehoord :-s Waren ze niet zo blij mee maar ik was iig te laat om je nog te komen zoenen!!! Sorry sorry sorry lieverd!!! Scheelt wel heel veel tranen ;-)
Dikste zoen lief!

Jeroen, Janneke en Ruben

Hoi Floor,

Waarschijnlijk ben je nu onderweg, of net aangekomen! Leuk dat je je verhalen weer op deze weblog gaat schrijven, we zullen je weer gaan volgen!!
We hopen dat deze reis net zo geslaagd gaat worden als de vorige twee reizen. En daarna zal het echte leven van het werken toch gaan beginnen... dus geniet er nog maar even volop van!!

Liefs, Jeroen, Janneke en Ruben

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!