floorvuurboom.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf, alle contactinformatie,en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Floor

Reacties

Reacties

Agneta

Lieve lieve lieve lieve (genoeg;)) Floor

Ik ga je zeker in de gaten houden, ik ben dan ook zeer benieuwd. Ik hoop dat je echt de komende tien weken de tijd van je leven hebt!!! GENIET er met volle teugen van en kom maar met zoveel verhalen terug zodat we er minstens drie avonden mee kunnen vullen in combi met roseee en tapas....! Dikke tuut Agneet

Sandy

Lieve Floor,

Heel heel veel plezier met je reis. Geniet er van want de tijd vliegt. het begin zal super spannend en eng zijn maar als je er eenmaal zit wil je straks niet meer weg.

ik zie je morgen! we spreken volgens mij nog wel af voordat we naar schiphol gaan, dat is wel zo gezellig want ik heb je al in geen tijden meer gezien (4 maanden)

ik hou je in de gaten :D

knuffels Sandy

Jos, Marjon en Marjanne

Lieve Floor,

We hebben net een smsje van je gehad vanuit bonaire, fijn om te horen dat je vlucht tot nu toe goed gaat! We willen je heel veel succes wensen! We denken aan je, en je gaat zeker weten een top tijd tegenmoet.
Dikke kus Papa, Marjon en Marjanne

ps. je site ziet er mooi uit!

Kim

Lieve Floor, fijn dat je veilig bent aangekomen. Ik vind het ontzettend stoer van je. Heeeeel veel plezier en ik blijf je blog volgen hoor!
kus van Kim

Bas

he fleurig alles is dus goed verlopen ik ga zo alles rustig lezen ,maar wou je eerst even wat terug sturen ik hoop dat je het er naar je zin hebt en dat alles goed verloopt, en hoop gauw een reactie van je terug te krijgen. have fun en geniet er maar van groetjes xxx jes bas en de rest v/d fam.tjuus

Bas

ha die floor dus alles gaat goed straks geen spaans tegen me praten hoor heb je al iets van het land gezien en hoe is de bevolking daar en het eten is dat daar goed,ik zit nu nog thuis maar start volgend weekend bij mijn nieuwe werkgever. ik hoop dat je het naar je zin hebt veel succes met alles en tot gauw maar weer . veel liefs en dikke knuf van bassie tjuus

bas

hoi meissie, alles gaat naar wens merk ik je kan je draai aardig vinden toppie, gaaf, ik neem mijn petje voor je af, je ziet er beeldig uit als indiaan(se)??? heb je met die blaaspijp je avondmaal mee geschoten een lekkere Lama???? haha dus het landschap is er mooi begrijp ik en ook vriendelijke mensen?? ik heb as ma en di herhaling van ehbo in stay ok rn dan ga ikas weekend weer te werken we hebben vandaag afscheid genomen van ane (schipper bij de knrm) hij is met pensioen gegaan was best gezellig het was in de bornholm ik wist niet dat ada zo goed kon serveren, verder gaat thuis alles naar wens met mo en de kids gaat alles goed het kniphok is leuk geworden he meissie voordat ik wegga laat ik nog wat van mij horen ik mis je wel maar ben blij dat alles zo goed gaat daar met jou hoop gauw wat van je te horen en je gauw weer te zien have fun geniet er lekker van en tot horens maar weer gr en een dikke knuffel van ons tjuus xxxjes bassie

Klaas de Jonge

Hoi Floor,

Ben blij dat goed naar wens gaat.
Ik zal je site in de gaten houden en wens je heel veel succes.

Groet'n,
Klaas

Nienke

He Floor, leuk dat we alles zo kunnen volgen met de foto's en leuke verhalen!

Dikke kus van je Nichtje..

Remko en Ineke

Lieve Floor,

Heel veel plezier daar en maak er wat van meid, want voor dat je het weet is het al weer om.
Heel veel liefs en dikke knuffels van ons.
We blijven mee reizen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!