floorvuurboom.reismee.nl

De eerste foto´s Cusco!

Hola!

De eerste foto´s staan online! Ik kon niet alle foto´s doen, internet is niet altijd even snel en ik was best verwend in Quito omdat ik daar elke dag snel internet had!

Maar anyways: nadat ik mijn verhaal heb geschreven ben ik met Sandra, Frida en Dannielle wezen lunchen in de stad. Ik heb samen met hun de stad een beetje verkent, erg leuk was dat.

Zondag ben ik met een groep meiden meegegaanmet een hike-trip van 5 uur, dwars door velden, over bergen heen, over smalle paadjes met de diepe afgrond naast je en door prachtige natuur. We zijn van Muray, langs Manas naar Salineras (zoutvlaktes) gelopen en de tocht was prachtig.Het was niet echt de officiële route, we zijn gewoon dwars door de natuur richting Salineras gelopen en we zijn 2 keer door lokale bevolkingop weg geholpen die daar aan het werk waren in het veld. Geweldig was dat, ze liepen een heel stuk met ons mee en wanneer we weer verder konden gaven we hen snoepjes en wat Sol en dan waren ze helemaal blij. Verder kwam je ookgeen mens en geen huistegen, dus ech een tocht door de middle of nowhere! Erg mooi en pittig voor mij zo op mijn 3e dag. Gelukkigwas ik al aardig gewend aan de hoogte in Quito (2800 m ) en na 2 dagen kan ik zeggen dat ik hier ook wel weer gewend ben (3300 m, weer iets hoger dus).

Ik heb net geprobeerd foto´s te uploaden, maar Internet is te traag duslang niet alle foto´s zijn gelukt. Ik probeer het een andere keer deze week als ik meer tijd heb. Ik moet nu gaan, moet lunchen thuis en daarna heb ik mijn eerste dag op mijn vrijwilligersproject.

Hopenlijk tot gauw!

Reacties

Reacties

Carolien

Lieve Floor,
Wens je veel plezier met spaans spreken en veel geluk met alles en iedereen van het vrijwillegersprojekt.
xxxxxxxxxcaro

Rinnie

Heej lieve meis....
veel plezier met je project... Ben heel benieuwd naar je ervaringen.......
Dikke kuzzz...

Agneta

Hey lieve Floor

Nu al weer benieuwd naar je volgende verhaal. Zal vast een hele ervaring worden deze nieuwe locatie! Hier alles goed, voordat je het weet is mijn scriptie af..schiet nu echt op! Echt een fijn gevoel dat het einddoel in zicht is:). Nou ik wacht met spanning af op je welkome nieuwe afleiding...een nieuw verhaal van jouw avontuur. Dikke tuut ikke

Talitha

Hey Floorino,

Hoe is t daar. Lekker ver weg. Heerlijk! Is t daar al zomer? Geniet van je tijd daar... dan geniet ik van al je verhalen :). Krijg helemaal zin om te gaan reizen.

Liefs Talitha

Lian

Heee Floor!
wat een mooie verhaal weer! Cusco topiaaaaa ;) ken je de film nog...keizer kuzco? heb je hem al gezien?
dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!