floorvuurboom.reismee.nl

Bailar, bailar, bailar!

Hola!
Deze week staat in het teken van bailar (dansen)! ;-)
Dinsdag weer een uur salsa les gehad van 6 tot 7, erg leuk omdat we nu andere passen kregen. Wel zo leuk voor de variatie! Daarna zijn we met een groep van 8 studenten ergens wezen eten en een cocktailtje gedronken. Het was erg gezellig, nooit verwacht dat je zo snel vriendschappen sluit en je het zo gezellig hebt met mensen die je eigenlijk helemaal niet goed kent. Het maakt het extra leuk omdat alle mensen zo verschillend zijn en verschillende nationaliteiten hebben. Na het eten begon een band salsa nummers te spelen, ik vond salsa al leuk, maar sinds ik hier ben, ben ik een fan! Ik was die avond tegen half 11 thuis, we hebben eerst degene die dichtbij wonen thuisgebracht (waaronder ik) en de rest hebben een taxi genomen.

Woensdag na de Spaanse les eerst een heerlijke sandwich gehad (weer eens wat anders dan Ecuadoriaans) en daarna met Jamie en Vinicio naar een markt gegaan vlakbij de school. Erg leuk te zien wat er allemaal te koop is, wel heel veel hetzelfde en afdingen heeft niet zoveel zin want overal wordt dezelde prijs gevraagd. Na de markt mijn ´tarea´ (huiswerk) gemaakt, pasta gegeten met David en daarna ben ik met Nicole en Karin (the dutchies) en Kim naar Ladiesnight geweest in een bar. De dames mogen gratis naar binnen en tot 22 uur gratis cocktails drinken, dat is nog eens een concept. Tot 22 uur mogen mannen niet naar binnen, pas na 22 uur en dan moeten ze 5 dollar betalen, haha. Het schijnt hier te werken. Again; bailar tot half 12 en daarna heerlijk geslapen.

Donderdag na de Spaanse les gelunched, gestudeerd en daarna kookles op school. We hebben vis gemaakt gehuld in banaan en daarna in de frituur, jum! Daarna een typisch Ecuadoriaans drankje gehad in een dito cafe en again; bailar! Was niet het plan, maar Vinicio kan me erg goed overhalen heb ik gemerkt. Vandaag weer gestudeerd en boodschappen gedaan en onze trip naar Baños gepland! Ruth, Kim en ik gaan zelf naar Baños (zonder school, maar Vinicio heeft ons geholpen) om een vulkaan te beklimmen, genieten in natuurlijke hotsprings en een massage van een uur! En er schijnt een prachtige markt te zijn en mooie watervallen! We vertrekken morgenochtend 07 uur en komen zondag terug, dus dat verhaal typ ik na het weekend!

Ik ga nu wat eten in de stad en daarna nog even uit met iedereen want het is Jamie haar laatste avond! Erg jammer!

Liefs en dikke zoen en ik vind de reacties van jullie echt super om te lezen, zijn jullie toch een beetje bij me!

XXX

Reacties

Reacties

Marieke

Hey liefie! Eh... misschien had ik toch maar met je mee moeten gaan eigenlijk.... Kan dat nog?? ;-) Heerlijk om alles te lezen. Moet erg dansen om je lachverhalen, en andersom overigens ook. Hollandse berichten: het vriest weer. Verder heb ik maandag in Veghel interviews. Ik dacht: poppeleppee; daar ga ik niet 's ochtends in de files naartoe rijden. Heb dus een B&B geboekt voor mij en collega Mariska. Maarrrrr > nu kan zij niet mee! Zit ik zondagavond gezellig in VeghelBrabant in een Bed&Breakfast met mezelf. Lekkere actie. Maargoe, maandag dagje marathon-interviewen, dinsdag schrijven en woensdag alweer vrij. Wat een heerlijk leven. Ik wens je een mooie tijd daar ver weg met veel danspasjes en vrolijkheid! You are on my mind. LIEFS, vinckie

Rin flat

Heej ex-roomy!!! Zo te lezen vermaak je je prima in het verre buitenland!!! Keep up the good work!!! Leuk om te lezen dat je zulke leuke mensen hebt leren kennen.... Volgens mij wordt het als je terug bent in Nederland toch op salsales zo te horen ben je helemaal verslaafd aan het worden. Misschien een leuk idee voor een miependate dan???

Dikke kuzzz en GENIET!!!!!!

Kirsten

Heeey pop!! Wat fijn om te lezen dat het nog steeds zo goed gaat. En ind.super dat je zo snel allemaal mensen leert kennen. Maar ook wel beetje logisch natuurlijk want iedereen zit in hetzelfde schuitje en kent er niemand en dan trek je toch naar elkaar toe. Was ladies night toevallig in nobar of zoiets. Misschien heb ik de naam niet helemaal goed hoor, maar vriendin van mij is ook twee keer naar e.geweest om met de straatkindjes te werken voor lange tijd en die heeft daarnaast gewerkt in nobar (of zoiets he). Dus vertelde al ff dat jij er nu bent en ze werd gelijk jaloers hoor, hahah. Maar goed, toen zei ze dus, moet ze daar ook even heen gaan want is zo'n gezellig ding en kun je je heeel erg goed vermaken. Wast nat.weer vergeten te zeggen maar bedacht het me net nu ik de verhalen lees over ladies night.

Nou goed, zal weer even verder want ben net thuis van werken dus zal ff eten koken. Wordt vast niet zo hoogstaand als wat jij daar allemaal eet ;-), maar ga mn best doen, hahah!!

Geniet ervan en heel fijn weekend met jullie trip.

Hele dikke tuut

Lian

hee meid!
haha wat fantastisch dat kerels er pas vanaf 22.00 uur in mogen én moeten betalen, kunnen ze dat niet ook in grunn invoeren ;) gewoon gratis cocktails hoe relaxed is dat!!
kan je je al een beetje redden in het Spaans?
Echt leuke foto's allemaal zeg!

Hier in Nederland mis je niet veel hoor :) haha, afgelopen zaterdag huisfeest gehad en heb je daar wel gemist! Was wel echt fantastisch; het is pas feest als de politie is geweest ;)

Ben erg benieuwd naar je nieuwe verhalen. Succes met de klim!!!

liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!