floorvuurboom.reismee.nl

Eerste Spaanse les

Haay, daar was ik weer!

Vanochtend eerste 4 uren Spaanse les gehad (en uit mezelf de talenschool gevonden, haha), erg leuk en erg veel vooral! Ik heb een erg aardige lerares, ze kan alleen Spaans en een heel klein beetje engels, dus leerzaam, maar ik moet me wel goed concentreren.

Heb al veel andere studenten ontmoet en vanmiddag even met 5 andere meiden een sandwich gegeten in de stad. Ga straks met 2 meiden uit Amerika naar een museum over muziek van Indianen. Lijkt me wel leuk! Morgen staat er Salsa op het menu (´s avonds vanaf 6) en tussen de middag het proeven van verschillende soorten fruit.

Heb nog een paar nieuwe foto´s bij de vorige gezet van het appartement waar ik woon en de school. Ga nu naar het museum, schrijf snel weer!

Liefs Floor

p.s bedankt voor de leuke reacties, vind ik erg leuk, vooral mee doorgaan!

Laughing

Reacties

Reacties

Rinske

Leuk zeg salsa.... Ben benieuwd hoe het was, maar dat lees ik vast in je volgend verhaal!!!! Geniet van het land en de mensen lieverd....

Dikke kuzzz

willy

Buenos dias corazón. Todo bien???

hahaha. had je niet verwacht hè?
Dikke smok van je Tantie

Jeroen, Janneke en Ruben

He lieve Floor!!

We hebben je helaas niet meer gezien en gesproken voordat je aan deze geweldige reis begon! Wat goed van je dat je deze reis maakt, super!!
En wat leuk om je verhalen te lezen en je foto's te bekijken! We hebben hierdoor het gevoel gekregen dat jij 10 toffe weken gaat krijgen!!
We wensen je heel veel succes en plezier, en vooral: geniet ervan!!

Liefs,
Jeroen, Janneke en Ruben

Martine

Hee Floor,
Wat een leuke verhalen allemaal.
Super om te horen dat je het zo naar je zin hebt.
Lijkt me wel allemaal heavy met die kindertjes.
Maar het lijkt me wel een super ervaring.
Veel plezier.
X Martine

Sandy

Lieve Floor,

Super te lezen dat je je weg al begint te vinden daar. Zijn je medebewoners een beetje gezellig? wel lekker dat je je eigen slaapkamer hebt.

En salsa dat kan je al na al die sesies in de Zand Zee Bar hihih. echt leuk!! Spaans is wel moeilijk of niet?

Had je vandaag gesmst maar weet niet zeker naar welk nummer ik nu moet sturen.

Je richtingsgevoel wordt dus wel op de proef gesteld.
Zo goed als jou richtingsgevoel is zo goed kan ik koken. en ik had bedacht dat het leuk was te koken voor Niek. voorgerecht was super en het hoofd gegrecht was bagger, ik heb de mie verprutst. er stond echt op het pak dat ik het moest koken, niet dus....

Lekker verhalen blijven schrijven, dan blijf ik ze lezen!

lekker genieten!

dikke kus Sandy

Carolien

Ola globbetrotter,

Goed om je zien swingen!
Zoals jij elke dag nieuwe indrukken, taal, mensen, architektuur opdoet is erg inspirerend voor mij!!
Je haalt me uit de wintersleur, heeeerlijk!
Je stimuleert me helemaal om weer eens dingen uit te proberen for the very first time, dikke dank!
Geluk met de studie, dwz dat je je niet over de top werkt!
Trots op je doorzettingsvermogen.
Knuffel met dikke zoen
Caro

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!