floorvuurboom.reismee.nl

Oproep!

Hallo allemaal!

Hierbij doe ik vanuit Zuid-Afrika een oproep. Graag wil ik jullie voorstellen aan Bevly en Thapelo. Dit zijn zus (10) en broer (6) die hun ouders helaas hebben verloren. Hun tante heeft zich over hen ontfermt en heeft zelf ook nog 3 kinderen. Met z’n zessen wonen ze noodgedwongen in een mini hutje van 3 bij 3 meter waar ze op de grond slapen, zie de twee foto’s die zijn bijgevoegd. Dit gezin woont in de gemeenschap rondom de outreach dat de stichting Tshega ondersteunt. Bevly is een van de gesponserde kinderen (door de ouders van Ellanie, de oprichtster van de stichting) zodat ze naar school kan.

Aan de hand van een groffe prijsindicatie hebben Astrid, ook vrijwilliger hier, en ik besloten dit bedrag te doneren waarmee we hopen het voor elkaar te krijgen een nieuw, simpel, maar beter en stevig huis voor dit gezin te laten bouwen. Vrijdagochtend a.s. hebben we een gesprek met een man die de boel voor ons gaat uitrekenen aan de hand van onze wensen. Daarom doe ik bij deze een oproep; ik zou daarnaast graag zoveel mogelijk geld willen verzamelen waarmee de eventuele extra kosten (waneer de prijs hoger blijkt) kunnen worden gedekt en wie weet kunnen we dan ook wat meubeltjes en inrichting voor hen aanschaffen! Elk bedrag is van harte welkom en zal goed worden besteed, elke 3 Euro zijn weer 10 lepels bij wijze van!

Wil je een donatie doen? Je kunt dit dan storten op rabobankrekeningnummer 325531226 op naam van Floor Vuurboom.

Alvast heel erg bedankt en ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Floor

Reacties

Reacties

Ria

Mooi initiatief. Mijn steun heb je. Succes!

x

Joop

wat goed, mijn steun heb je , zet hem op!!
maar geniet ook in dat prachtige land,

caro

Wat heeft het stemmetje bij jou van binnen je weer geleid naar een prachtige plek op aarde. En door jou inzet kunnen wij allemaal weer moeiteloos een bijdrage leveren! Wens je fijne samenwerking, voorspoedige bouw en een stevig huis. dikke liefs

Kirsten

Hai Skattie!
Wat geweldig om al je verhalen te lezen, had eerder nog niet de mogelijkheid gehad, druk aan het rondreizen, bruiloft vieren etc! En al die foto's, prachtig! Wat een mooi initiatief, als we terug zijn uit Nieuw Zeeland ga ik zeker wat storten, weet niet of je er dan nog iets aan hebt, maar dat hoor ik wel! Wij zijn hier ook enorm aan het genieten, zo fijn om hier weer te zijn! Nou lieffie, tot heel snel maar weer! Dikke kus en genieten nog daar! Xxxx

Maaike en Sem

Hoi Floor,
Wat een mooie verhalen en foto's, ik vond de Baviaan het leukst maar Sem de Neushoorn. We vinden je initiatief voor Bevly en George en hun tante geweldig. We hebben onze bijdrage gestort op je rekening.
geniet nog van je tijd en we blijven je verhalen zeker volgen
doei doei dikke kus
Maaike en Sem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!