floorvuurboom.reismee.nl

Safe and Sound

Haloha!

Even een berichtje om te laten weten dat ik veilig ben aangekomen in Letsitele, Zuid-Afrika. Het was een hele vlucht, wat onduidelijkheid of ik nou wel of niet mn tas op moest halen in Johannesburg (zeiden van niet, maar bleek van wel) waardoor ik mn aansluitende vlucht in naar Phalaborwa bijna miste, maar: alles is gelukt en om 12:00 (11:00 Ned. tijd) was ik in Phalaborwa waar ik werd opgehaald door Francois, oprichter van het project Tshega. Zijn vrouw die de boel runt komt morgen weer terug. Het was een uurtje rijden van Phalaborwa naar Letsitele (onderweg nog een mannelijke antiloop gezien, prachtig!) en ik zit nu echt op een plaatje van een boerderijtje. Lekker rustig aan gedaan, opgefrist en wat rond gebanjerd. Het was hier vandaag 35 graden op zn heetst, nu heerlijk 27.. :)

Zit met drie andere vrijwilligers (ook Nederlands en via 'Het andere reizen') in een appartementje op de boerderij, er lopen hondjes rond en een kat. Het is er erg gezellig, voel me hier wel thuis. Morgen ga ik voor het eerst naar het project... 06:00 gaat de wekker.. :) Heb er erg zin in! Afgelopen weken heeft het veel geregend waardoor de bruggen waarover je rijdt naar de boerderij (Project Tshega is een half uurtje rijden) overstroomd waren... maar de regen is nu opgehouden en heeft plaats gemaakt voor extreme hitte.Oh ja het is hier een uurtje later by the way.

If you'll excuse me, I have my first Braai to catch now! :D

Liefs Floor

P.s.'je voor Ko: dat wifi idee van jou was zo gek nog niet; er is inderdaad wifi hier... haha. Hoewel het internet er vaker niet is dan wel, en erg traag... maar goed het is alleen maar een leuk extraatje als het er wel is.

Reacties

Reacties

Ria

Ha lieve Floor, fijn dat je goed bent aangekomen. Bericht klinkt relaxed, alsof je binnen een paar uur al aardig op je plek bent. Ben benieuwd hoe je eerste dag morgen is. Heb even gegeken op de site van het andere reizen, mooi werk wat je gaat doen met de kinderen daar, alleen lijkt het me ook moeilijk gezien hun situatie. Mixed emotions zeg maar. Sterkte, succes en een hele mooie tijd gewenst!
Dikke kus!

Pap

Hé globetrotter, ben blij dat je eindelijk op je stekkie zit.
Geniet er maar van,ik ben er vlakbij langs gereden en weet dus hoe de omgeving daar is.
Mocht je nog een verdwaalde vuvuzuela tegenkomen, breek hem dan a.u.b. in tweeen.
Ik heb er acht in juni gemold.
Veel plezier

Liefs : Pap en Marjon

Sandra

Hey lieve schat,
Zit hier met jas aan op kantoor (kachel weer uit) terwijl ik jouw berichtje uit het warme Afrika lees. Ziet er gezellig uit en volgens mij ga jij je prima vermaken. Geniet ervan want zo'n maandje met nieuwe indrukken vliegt natuurlijk voorbij.
Vandaag dus vroeg op gestaan. Een wake-up light zul je daar in ieder geval niet nodig hebben.
Dikke zoen en tot later.

Ina

Hallo Wereldreiziger,
Blij dat je goed aangekomen bent. Aardig stekje,waar je vertoeft. Hier is het roetkoud wat anders dan in het warme Afrika. Werk ze vandaag en geniert ervan.
Groetjes en liefs Ina

karin

Hee Floor!! Wat goed dat je al weer uit dit kikkerlandje bent verdwenen!! Geniet ervan en succes met werken.
Liefs Ka

Bas

Hoi Floor,
We gaan proberen om bij je langs te komen. We willen de Panorama route rijden en dan zouden we in de buurt moeten komen. waarschijnlijk rond 20 feb.
Veel succes en plezier!!
Tot laterrrrrrrrrrr

Vinckie

JOEHOEEEHOEEEOE! Hier Davinckie back from Lanzarote alwaar wij ultiem niks hebben gedaan. Zo te zien wordt dat voor jou anders. Ik denk veel aan je! Geniet van alle mooie, intense dingen die je gaat meemaken. Kijk uit naar je verhalen, liefsies uut Britstown!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!